Empties #1

16:16:00

Здравейте! Много трудно събирам празни опаковки, тъй като съм прекалено подредена и толкова ценя чистотата , че не понасям из нас да се търкалят употребени и ненужни неща :D Със започването на блога обаче, ще трябва да поправя това.. Това са нещата, които изразходих докрай - не са много, но желанието да ги изхвърля надделяваше :D

П.П Вече направих страничка във Фейсбук на блога, която може да харесате ТУК. Току-що я създадох и те първа ще навлизам в поддържането й, но много ще се зарадвам на отсрещна връзка. :)

Да премина и към днешната публикация. Това са нещата, които успях да изхабя.


1. Ziaja Cacoa butter body lotion - Лосионът мирише уникално.. да го изядеш. Хидратира добре, миризмата се усеща дълго след използване, но е малко мазен. Отнема известно време докато попие в кожата, което може би няма да се хареса на всеки. Като минус мога да кажа, че с помпичката не може да се използва докрай цялото количество, но като се развърти положението е приемливо. Още има дори на дъното, но ми писна да бъркам вече, а и срокът на годност наближава. 
Бих си го купила отново, но не сега, защото имам доста други, а и искам да пробвам други лосиони.

2 Nivea diamond volume балсам за коса - Не ми хареса, нищо не правеше с косата ми. Имах и шампоана, но съм го изхвърлила. Като цяло като видях никаквия (дори лошия) ефект върху косата ми, го използвах за бръснене :D Не знам дали сте пробвали, но балсамите имат същия ефект като пяна за бръснене.
Не бих си го купила отново.

3. Victoria Beauty Депилиращи лети за лице - Пълен боклук. Единственото нещо, което успях да си докарам с тези ленти е да остана без кожа... Имам и едни кристали на същата марка, които отново за нищо не стават.
Не бих си купила отново и не препоръчвам нищо на марката. С моя опит - не става.

4. Маска за лице Montagne Jeunesse Very Berry - Не ми хареса. Дори след като я махнах от лицето си, продължавах да съм лилава.. и опъна кожата ми много неприятно.
Не бих я купила отново.

5. Golden Rose 06 пудра за лице - за цената си пудрата много ме изненада. Носех я когато бързам и нямам време за фон дьо тен, а искам да не приличам на мъртвец. Изхабила съм я напълно. Уху!
Бих си я купила отново, макар, че рядко използвам пудра.

6. Maxfactor Creme Puff 41 пудра за лице - Използвах я лятото, защото тогава не нося фон дьо тен. Хареса ми, но след сезона ми идва доста тъмна. Намерих и приложение като контурирах с нея, но вече свърши.
Бих си я купила някога в далечното бъдеще.

7. Парфюм ZARA With love - любимият ми парфюм, който за съжаление вече не се намира. Много хубав сладък аромат. Ако някой харесва сладки парфюми, ще се радвам да сподели някои аромати, защото много трудно намирам сладки парфюми, които да ми харесат.

Ами това бяха празните ми опаковки, дано ви е било интересно. :)

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe