Essence XXXL Longlasting Lipgloss Velvet Matt 06 Soft Nude

17:51:00

Здравейте, момичета! Наскоро на пазара се появиха новите матови гланцове на Essence и реших да пробвам този в цвят 06 Soft Nude. Голям фен съм на матови червила и като цяло реших, че това ще е продукт, с който ще си паснем, въпреки че отдавна не бях носила гланцове (следователно и купувала) :)


Гланцът идва в стандартна опаковка, която съдържа 4,5 ml продукт. Годността му е 24 месеца. От марката казват, че ще получим дълготраен гланц с матов завършек.


Самият апликатор разнася много добре гланца, но на мен ми е малко неудобен, което вероятно се дължи на това, че отдавна не съм използвала подобен тип продукти. Гланцът има много приятна сладка миризма на сладкиш, буквално да го изядеш. Консистенцията му не е нито прекалено гъста, нито прекалено течна - златната среда. Самият му финиш определено не матов, както се обещава, а по - скоро сатенен. Не забелязвам изсушаване на устните, а дори напротив, гланцът някак дори ги хидратира. Като трайност - трае около 2 часа, напълно нормално за гланц, след това трябва да се нанесе нов слой. Нещо хубаво, което забелязах е, че изчезва равномерно по целите устни, а не да остава като молив, което често се случа с продуктите за устни. При ядене и пиене изчезва почти напълно. 


Самият цвят сам по себе си е доста пигментиран, като аз очаквах да е по - светъл, но нямаше тестер и карах наслука. 


Опитах се да го го покажа на устните си като е една идея малко по - тъмен. Снимката е правена с предната камера на телефона ми на много кофти светлина все пак.

Като цяло гланцът не е лош, но за мен определено не е матов. Цената му е 5 лв. и може да бъде намерен почти навсякъде :)

Ще се радвам да харесате страницата ми във Facebook и да ме последвате в Instagram. :)

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like my Facebook Page

Follow me on instagram

Subscribe